Zzanna's Blog

Veckoslutschill.

Lämna en kommentar

image

image

image

Känner lixom av att ni inte riktigt är uppdaterade, satsar hårt på att umgås med folk i dessa dagar, sådär om man vill hänga med i mitt liv kan det ju löna sig att följa mig på instagram istället. Instagram veckoslutet ser ungefär ut som det var, umgicks med annika 3 kvällar av 3. Skrattade en hel del och åkte hubba bubba bilen. Övertygade henne att ta semester i sommar och bli inneboende i kollektivet några dagar iallafall så vi hinner kolla ekenäs sommartid och sola i hangö.

Chillade hos paps också ett varv för brorsan fyllde 14. Fammo skrattade för när jag stod och talade med honom måsta jag ordagrant se upp. Men min lillebror har blivit ganska stor och han har ganska fina egenskaper som nog är att se upp till. <3 lilla kämpen där.

Sådär känslomässigt har ju veckoslutet iallafall levererat, dagboken har blivit fylld och jag njöt en hel del av den harmoniska stämmningen av att få leka med barn hos nylunds på söndagkvällen. Få saker gör mig lika… neutral.

 

Write din kommentti här